Prekių katalogas

Prekių grąžinimo sąlygos

  • Prekių grąžinimas ar keitimas atliekamas vadovoaujantis 

    Mažmeninės prekybos taisyklės, patvirtintos 2001-06-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija, toliau – Taisyklės). Vadovaujantis Taisyklių 25 punkto nuostatomis, prekės, kurios vartotojui parduotos pagal vartojimo pirkimo–pardavimo nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinamos Civilinio kodekso 6.228(10) ir 6.228(11) straipsniuose nustatyta tvarka.  

    Prekių grąžinimas

    Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties pranešdamas apie tai Pardavėjui. Teisė atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties Pirkėjui negalioja, jeigu buvo sudaryta viena iš Civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių, o būtent teisė atsisakyti sutarties negalioja:

    - sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;

    - sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;

    Prekių grąžinimo sąlygos

    - Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje. Šis reikalavimas netaikomas mažai naudotoms (ekspozicinėms), naudotoms prekėms ir prekėms, kurioms Pardavėjas suteikia išbandymo laikotarpį arba išbandymo garantiją. Kitais atvejais (pinigų grąžinimo garantijos, nuotolinės pirkimo - pardavimo atsisakymo atvejais) reikalavimas, kad prekė būtų originalioje pakuotėje, taikomas;

    - Grąžinama prekė turi būti supakuota taip, kaip ir buvo gamykliškai (teisingai sudėliotos pakavimo medžiagos), kad galėtų būti saugiai transportuojama. Taip užtrikinamas didesnis siunčiamos prekės saugumas. Jeigu kyla klausimų dėl teisingo prekės supakavimo, galite susisiekti nurodytais kontaktais ir konsultuotis;

    - Grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

    - Grąžinama prekė turi būti Pirkėjo nenaudota (šis reikalavimas netaikomas mažai naudotoms (ekspozicinėms), naudotoms prekėms ir prekėms, kurioms Pardavėjas suteikia išbandymo laikotarpį arba išbandymo garantiją);

    - Grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (šis reikalavimas netaikomas mažai naudotoms (ekspozicinėms), naudotoms prekėms ir prekėms, kurioms Pardavėjas suteikia išbandymo laikotarpį arba išbandymo garantiją); 

    - Turi būti išsaugotos grąžinamos prekės vartojamosios savybės;

    - Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos (įskaitant dovanas ir kitus priedus), kokios buvo Pirkėjo gauta;

    - Grąžinant prekę, būtina pateikti grąžinamos prekės įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas); 

    Prekių grąžinimo išlaidos

    - Vadovaujantis teisės aktais, prekės siuntimo (vartotojui) išlaidas turi atlyginti pardavėjas grąžindamas už prekę (prekes) sumokėtus pinigus, o prekės grąžinimo išlaidos tenka vartotojui.

    - Vartotojui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.  

    Ginčų sprendimas

    Visi ginčai dėl prekių grąžinimo sprendžiami Pirkėjo ir Pardavėjo bendru susitarimu. Jeigu bendras sutarimas nerandamas, Pirkėjas turi teisę kreiptis į atsakingas institucijas.

    Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

    Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/